Unii ar spune că pregătirea proprietății este „de bun- simț”. Sunt de acord și simt nevoia să subliniez că împrejurarea induce un efect psihologic semnificativ pentru cumpărători, iar asta se va reflectă în preț și în timpul necesar pentru vânzare. În același timp, am intrat de-a lungul carierei în nenumărate locuințe și vă asigur că nu toți proprietarii ne împărtășesc opinia.
Atunci când îți alegi agentul imobiliar potrivit, vei petrece timp împreună cu el pentru a decide de ce este cu adevărat important să pregătești locuința pentru vânzare, în funcție de situația ta. Dacă vinzi pe cont propriu, e musai să aloci timp să reflectezi asupra acestui subiect.
Casa trebuie pregătită întâi pentru ședința foto, ocazie cu care ne vom asigura că arată perfect pentru fotograful profesionist, care va avea obiectivul de a surprinde spațiul, caracteristicile, vecinătățile, și nu detaliile care ”ni se par” relevante. Casa va fi pregătită și pentru fiecare vizită, așa că, dacă viața ta de familie e un carusel de activități cotidiene, poate e bine să ai în vedere doar anumite zile, să nu-ți dai viața peste cap.
1. DETAȘEAZĂ-TE EMOȚIONAL.
Înainte de orice, cea mai prețioasă recomandare pe care o poți primi de la orice profesionist este să te detașezi emoțional de casă . Chiar dacă a fost locul tău ani de zile, e bine să faci pace cu evidența că urmează să devină căminul altcuiva. Pornind de la această schimbare, casa devine un produs evaluat obiectiv, deci poți face exercițiul de-a o vedea prin ochii cumpărătorului. Când faci trecerea de la casă la produs, vei fi în măsură să faci ce e necesar pentru vânzare, să te adaptezi la piață, să fii detașat în negociere și să-ți îndeplinești planul tău de mutare în cele mai bune condiții. Privește în viitor, unde este următorul tău cămin, gata să adune alte momente speciale.
2. DEPERSONALIZEAZĂ LOCUINȚA.
Acum că ești pregătit pentru următoarea ta aventură locativă, e timpul să elimini amprenta personală: fotografiile familiei, magneții de frigider adunați de prin călătorii, colecția de elefanți care aduc prosperitate și orice ar putea distrage potențialii cumpărători de la scopul pentru care vizitează casa. Amintește-ți: casa se va vinde când vei găsi cumpărătorul încântat de viziunea viitoarei lui vieți. De aceea vrei să prezinți un mediu curat și impersonal, astfel încât cumpărătorii să-și poată imagina spațiul decorat cu propriile obiecte de artă, mobilier și efecte personale. Cu ocazia asta ești câștigat de două ori: faci vânzarea mai ușoară, și la fel și mutarea.
3. ELIBEREAZĂ EXCESUL DE EFECTE PERSONALE.
De-a lungul anilor colecționăm cantități impresionante de obiecte de tot soiul, cărora le tot facem loc de la o curățenie la alta, sub tot felul de pretexte. E timpul să hotărăști ce faci cu lucrurile astea și să treci la acțiune. Poate le dăruiești apropiaților sau poate le donezi. Împachetează și depozitează hainele de care n-ai nevoie în acest sezon, să fie gata de transport, iar în felul asta n-o să dai din colț în colț în zilele premergătoare predării. Fă loc prin dulapuri, să poți depozita facil obiectele de uz curent, iar masa și blatul de bucătărie să fie sclipitoare.
4. REPARAȚIILE.
Într-o piață a vânzătorului, adică atunci când cererea de locuințe este mai mare decât stocul disponibil la vânzare, poți vinde rezonabil fără prea mari intervenții tehnice. Dar într -o piață normală, sau într -o piață a cumpărătorului, reparațiile pot avea un efect simțitor în preț și în perioada necesară pentru vânzare. Înlocuiește becurile arse, robinetii disfunctionali, bucățile de gresie și parchet uzate, repara ușile și ferestrele care nu se închid bine și acoperă găurile din pereți. Dacă ai camere zugrăvite în culori neconvenționale, poate te gândești să le împrospătezi în tonuri neutre. Nu da cumpărătorilor ocazia să-și aminteaza de „casa aia cu bucătăria verde”, de exemplu. Dacă vrei să vinzi bine, experiența cumpărătorului trebuie să fie o prioritate. tonuri
5. CURĂȚENIA.
Ești fumător sau ai animale de companie? Minunat! Asigură-te doar că efectele stilului tău de viață nu sunt resimțite de cumpărători într -o manieră negativă. Aerisește permanent, iar pentru curățenia generală poate ai în vedere o echipa de profesioniști, astfel încât geamurile, perdelele, covoarele, canapele, pardoseala și faianța să se prezinte impecabil.
Ca să putem vorbi de o strategie de marketing, luăm întâi în calcul deci faza de pregătire a proprietății. Pregătind proprietatea adecvat, avem toate șansele că fazele planului de marketing să decurgă fără surprize, iar ofertele să nu întârzie să apară chiar în prima perioada a expunerii în piață.
Dacă ai o nevoie imobiliară, m-aș bucura să te ajut, specializarea mea fiind vânzarea de imobile rezidențiale de la proprietari. Dacă eu însămi nu am expertiza necesară pentru nevoia ta specifică, cu siguranță îți pot recomanda un specialist.
Ai o întrebare? Sunt aici si răspund!
Ultimele articole
Pregătirea casei pentru vânzare.
Unii ar spune că pregătirea proprietății este „de bun- simț ”. Sunt de acord și simt nevoia să subliniez că împrejurarea induce un efect psihologic semnificativ pentru cumpărători, iar asta se va reflectă în preț și în timpul necesar pentru vânzare.